بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تیم امیر تیم دل بوسکه نیست

بیشتر به خاطر همگونی ترکیب استقلال است. اکبرپور و برهانی از جنس استقلالند و خیلی خوب همدیگر را در زمین پیاده می‌کنند.
برای بازی در سیستم ۳-۳-۴ این دو بهترین گزینه برای نقش آفرینی در کناره‌ها به عنوان مهاجمان کاذب هستند، چون انرژیک فوتبال می‌کنند و از همه مهمتر آن که در دفاع به اندازه حمله مایه می‌گذارند.
در میانه میدان هم زوج جان واریو و جباری زوج همگونی هستند که اگر در دفاع به اندازه حمله اشتیاق داشته باشند، به همراه نکو مثلث قدرتمندی در میانه میدان تشکیل خواهند داد و به نظر می‌رسد، راهی که امیر قلعه برای قهرمانی در دوازدهمین دوره لیگ بر‌تر در نظر گرفته به دلیل سیستم ۳-۳-۴ کوتاهترین راه است؛ البته این به معنای قهرمانی مطلق نیست و چه بسا استقلال در مسیر قهرمانی دچار چالش‌های جدی شود و حتی به اینجام نرسد. منظور این است که اگر قرار بر قهرمانی باشد، این ترکیب و این سیستم، ترکیب و سیستم ایده آلی هستند.
نقطه قوت استقلال در میانه میدان است. طبیعتا برای قهرمانی باید مهره‌های مقتدری در میانه میدان داشت، چرا که این هافبک‌ها هستند که طراحی حمله و همچنین حملات حریف را خنثی می‌کنند. به همین دلیل بود که امیر قلعه در فصل نقل و انتقالات از به خدمت نگرفتن بازیکنی چون کریم انصاری فرد ناراحت نشد، اما وقتی آندو پیراهن استقلال را از تن درآورد از خود واکنش نشان داد...
.
همان گونه که دیدید، یکی از دلایل قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۱۲ قدرت خط میانی‌اش بود؛ خط میانی که قادر به گلزنی هم بود. به هر صورت، امیر قلعه می‌خواهد مثل آقا دل بوسکه جام قهرمانی را بر بالای سر ببرد، البته امیر این بار جام جهانی می‌خواهد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 4 / 1391برچسب:امیر قلعه نویی,کانون هواداران,یورو,اسپانیا,قهرمانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com